Saturday, June 9, 2012

Saya tak pernah remove Bab 1 novel kita tu

Bab 1  novel tu, saya xpernah remove...saya revert jadi draft balek...tak percaya, tgk laa...tarikh saya post benda ni dulu...klik Bab 1

Sebenarnya ceta ni dah sampai bab 10 dah...tapi atas sebab2 tertentu...saya tak rasa nak post bab2 seterusnya...biar lah hanya dalam simpanan saya...tiada gunanya saya post...awak pun dah takda rasa apa2 terhadap saya...hanya sebagai kawan...dan saya tiada kaitan dengan awak secara langsung atau tak langsung...

Ya, betol...I'm still not move on...mungkin saya terlampau berharap pada awak...sebab itu, saya jarang contact awak sangat...sebab saya tengok awak lebih bahagia tanpa saya...itu pun dah cukup bagi saya...bagus lah...mungkin lelaki itu lebih sesuai dengan awak berbanding saya...

Mungkin betol orang cakap, "Jika kita mencintai seseorang itu tak semestinya kita kena memiliki dia"...saya tak akan mudah cari pengganti awak sebagai mana awak lakukan...

Betol lah awak cakap pada saya dulu...salah saya sebab tak jaga awak betol2...salah saya tak fikir betol2 sebelom saya melepaskan awak...tapi saya telah jelaskan face-to-face kenapa saya lakukannya...tak pa lah...benda dah jadi kan...saya tengok awak pun dah bahagia...syukurlah...semoga awak bahagia selalu...

Saya tetap menyayangi awak sampai tiba suatu masa hati saya berubah dan betol2 merelakan awak pergi...saya harap suatu masa, awak akan baca benda ini, dan berkata sesuatu kepada saya...tak kisah lah apa pun yang akan awak kata...

Apa2 pun saya akan cuba menerbitkan novel ini seandainya novel ini berjaya diselesaikan...kerana saya akan kotakan janji saya pada awak....


No comments:

Post a Comment