Friday, March 30, 2012

this sadness came over me again...

Di sini ja la tempat yang aku bley nak tulis apa saja yang aku rasa...takdak sapa nak kecoh sangat pun...kalau tulis kat fesbuk, tak sampai 5 minit,ada ja yang komen...kalau komen bagi semangat tak pa gak...ni mengondem aku lagi ada laa...aku harap kat sini tak laa...

Setiap hari aku dengar lagu AJ Rafael ni, tajuk She Was Mine...dan setiap kali sampai ja part ni:-

So I'm lookin through these boxes.
My life's gone off track.
'Cause its been three years.
She hasn't written back.
But in my eyes.
She's still mine.


And I know it sounds so stupid,
To be waiting this long,
But I'm still in love and I know I'm not wrong,
'Cause in my eyes,
She was mine.

Sedar2 mata aku dihiasi oleh pembentukan kristal2 sehingga pandanganku kabur...(shortform: menangis lah)...aku biar ja laa...roomate aku tak penah taw pun aku nanges...hehehe...kalau kantoi malu aku...muka legend hati kiut :p

Entah sampai bila la aku nak macam ni...dah banyak bulan dah ni...aku ingat aku dah cukup kuat...rupa2nya aku ni tak lah sekuat mana pun...harap muscle ja lebih...haish...

Dia penah cakap kat aku, cari la kawan perempuan lain yang bley aku wat hepi sket...but no way lah..!aku susah nak cari kawan perempuan yang bley tahan dengan perangai aku...dia sorang ja bley tahan...sebab tu sekarang aku jadi balek cepat melenting...

"Awak, sori...owg tak ley nak cari kawan perempuan lain...owg tak selesa...sekali owg sayang awak, owg tak nampak budak perempuan lain dah...even kita dah tak dak pape, owg selalu perlukan awak...owg rindu kita macam dulu ;-( sebab dengan awak, owg bley ja nak ngadu apa pun...sekarang owg tak taw nak ngadu kat sapa dah...jika owg diberi peluang putar balek masa, owg nak guna peluang tu sebaiknya...;-( "

"Awak je yang paham perangai owg camner...owg rindu awak sangat2...owg rindu kita macam dulu..."

"Tapi owg tak nak harap pape sangat, sebab owg nampak awak hepi tanpa owg...looks like u juz move on...owg selalu arap dapat bersama awak untuk lihat awak hepi..." ;-)


The TRUTH is I WANT YOU IN MY LIFE AGAIN...

No comments:

Post a Comment