Tuesday, June 19, 2012

Oh! Mak Kau! Saya harap awak baca...

Assalamualaikum...di sini saya ingin pinang awak dengan Bismillahirrahmanirrahim:

Masih sudikah awak menjadi isteri saya yang sah pada 6 tahun akan datang? InsyaAllah
Di samping menjadi seorang makmum, sahabat, pendorong, ibu, penasihat dan chef...hehehe

Izinkan saya menjadi imam awak...InsyaAllah...

Jika awak jawab YA, saya akan tunggu awak dan selepas tempoh 6 tahun, InsyaAllah saya lakukannya dengan cara yang betul dan halal...saya akan datang ke rumah awak untuk merisik dan meminang awak...

Jika awak jawab TIDAK, saya tetap menjadi kawan awak dan mendoakan awak bahagia...:)


Sekian, wassalam...


cewah...kalau la aku berani wat benda face-to-face...boleh berpeluh aku...silap2 rebah...hehehe
naseb la blog aku ni tak ramai yg baca(blog tak laku...hahaha)
kalau awak request saya wat face-to-face, saya akan cuba...

tapi seriusly, awak...ce try bagi jawapan...sebelom tempoh 6 tahun tu...sebagai contoh:
pada 17/12/2012 ka...?
17/12/2013 ka...?
17/12/2014 ka...?
17/12/2015 ka...?
17/12/2016 ka...?
tapi 17/12/2017, tak ley ar...lepas tempoh dah...

saya harap awak baca...

2 comments: