Saturday, April 16, 2011

semalam kan...ada...

haaa...tengok tajuk atas...macam seram ja kan...??nak dengar ceta tak...??

AMARAN: KEPADA SI LEMAH SEMANGAT, TAK DIGALAKKAN TERUSKAN PEMBACAAN...BACALAH CETA D0RAEM0N NAH...TAK P0WN SHIN CHAN...BUKAN PA..CETA NI SERAM 0O0..KEPADA SI KUAT SEMANGAT, (eleh...kuat k0n0n..p0daah) BACA LAH KLU BERANI...



Ceta dia mulanya macam ni...al-kisah~~tersebut la kisah~~kisah seram malam semalam~~sang kancil datang beramai2 mengadap sultan~~thaaib~~taiy0ob~~hahaha...merapu dana lagi...naseb baek tulis bl0g ja...kalau aku tulis n0vel...pakai tak laku dah n0vel aku tu...bukan setakat tak laku, publisher p0wn tak mau ambik n0vel aku....alaa...takpa...member2 aku, kawan2 aku, girlfriend2 aku...mesti baca punya...err...girlfriend2...??(ni cari nahas namanya...hahaha...s0ri eh awk...hehe =p)...pas baca depa ket0k kepala aku dengan n0vel merapu tu...hahaha

Tengok tu...merapu lagi...tadi kata nak ceta ceta seram...takpa...dah nama p0wn bl0g aku kan...??s0, suka hati laa kan...sapa nak baca, baca...sapa tak mau baca p0wn takpa...aku tak kisah p0wn...mak ai...t0uching pulak di situ...hahaha...ok2...berbalek kepada ceta hantu mak cik belakang umah aku tadi...ehh...halamak...terhabaq pulak hantu pa...takpa laa...peduli pa...aku malas nak tekan butang "blakang-ruang" kat lapt0p aku ni...

0k...malam semalam...aku kena tinggal s0rg2 kat umah sewa aku ni...h0usemate aku smua tak dak...s0rg balek j0h0r, nak ambik keta baharu dia...wuhuuuu~~s0rg lagi balek umah kak dia kat seghenyih...s0rg lagi pi lepak umah kawan dia...bag0s..!! tinggal aku s0rg kat umah...mula2 ingat nak tid0q kat dpan tv ja, tapi macam sej0k sangat pulak dengan hujan lebat...s0, pas aku kunci semua pintu2 & tingkap2 yang ada kat umah aku ni, aku p0wn masuk la bilik aku...nak tid0q...disebabkan aku s0rg, aku p0wn bukak laa lagu dalam lapt0p aku ni...supaya tak sunyi...kalau semua ada kat umah takpa...tak sunyi sebab tiap2 malam ada h0usemate aku tu mengigau, cakap macam2...paling best, siap duk bersila lagi...hahaha...pastu, aku p0wn baring la dalam keadaan mengant0k sgt3 dah ni...


El0k2 mata aku dah nak terpejam, aku dengar bunyi dari belakang umah aku...ya la kan...bilik aku, belakang sekali...memang k0npem la aku dengar jelas bunyi tu...bunyi tu macam ada sesuatu tengah maen dengan tin2 aluminium(rasanya la...aku teka ja sebab aku tak nampak)...aku pikiaq, takpa...kucing ja tu...nak nyakat aku sebab aku tinggal s0rg...takpa...es0k aku tak bagi dia makan friskies timbang...aku p0wn pejam mata balek...nak tid0q...tengah aku duk sedap layan lagu brun0 mars...tiba2 telinga aku ni menangkap satu suara p0mpuan sayup ja...sl0w je suara dia...aku pikiaq bila masa pulak brun0 mars duet dengan dat0' siti...

"Dah pukul 1 pagi..." sayup ja aku dengar suara p0mpuan tu...aku dalam ngant0k rasa cuak pulak...meremang bulu ketiak yang ada pada aku...tiba2 dalam 0tak aku, terpikiaq hantu mak cik jual karipap...tapi gila pa nak mai jual karipap k0t belakang umah...??selalu dia mai ket0k tingkap...lagipun aku tak duk h0stel & umah aku p0wn bukan brtingkat2...umah teres jaa...0k, hantu mak cik karipap reject dari list...pastu aku pikiaq lagi...hantu jual burger yang kat kampus tu ka..???bukan2...hantu tu bisu...dia mai bagi burger ja...dalam duk pikiaq2, aku tertid0q..

ni "hantu" mkn burger...bkn hantu burger

Tengah sedap2 aku tid0q...tiba2 aku terjaga lalu terdengar suara sayup p0mpuan tu lagi..."Dah pukul 2 pagi..." laa...dia tak balek lagi ka...punya nak nyakat aku, sanggup tunggu tu...setia seyh...hahaha...naseb baek dia tak nyanyi lagu Ku Menunggu yang Rossa nyanyi tu...hahaha...aku p0wn wat la tak taw lagi...k0n0n tak cuak laa...ketika ini lagu Cinta Kristal kedengaran di lapt0p aku...ADAKAH INI KEBETOLAN...?? dalam otak aku, "ni kalau hantu kak limah best gak...bley mintak sign..." aku minat gila ceta HKLBR tu...lawak...hahaha


Ntah bila, aku tertid0q balek...tiba2, "Dah pukul 3 pagi..." Astaghfirullah...tak kan tiap2 jam, dia nak mai kacau aku...aku tid0q balek...perkara kacau-mengacau yang dijayakan oleh hantu mak cik blakang umah aku berlanjutan sampai ke pagi tadi...


Actually laa kan...tak dak hantu p0wn...suara p0mpuan yang duk cakap sl0w2 "dah pukul 1, 2, 3" dan seterusnya tu, suara dari lapt0p aku...hahaha...sebab aku punya jam lapt0p, setiap sejam bunyi slow mcm ni "The time is 1 o' clock a.m..." Cerita seram tu adalah rekaan semata2...hahaha peace..!! =D

7 comments:

  1. ha... kena btol2. padan muka.:P fuyoo Aiman bawak FL.. semat la weyh..
    hahahaha! sapa tdo ngigau tu?

    ReplyDelete
  2. cittttt penat follow smpai abeh...hahaha

    ReplyDelete
  3. awat nad...trbongak ka...???hahaha

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete